Ofte stilte spørsmål
Jeg har mottatt en faktura, hva gjelder kravet?
Finter Mobility AS oppdragsgiver driver innenfor bom og parkeringsbransjen. I ordrelinjene på kravet du har mottatt står det hvilket kjøretøy som har passert og når. Du har mottatt kravet da kjøretøyet står registrert i ditt navn i motorvognregisteret. Alternativt kan det være at du har kjøpt abonnement eller klippekort på www.youpark.no
Fått inkassovarsel, men har betalt faktura
Mottatt faktura, men uenig i kravet
Innsigelse på mottatt krav må sendes skriftlig pr post eller epost ved å benytte vårt kontaktskjema. Fullt navn, fødselsdato og saksnummer må oppgis.
Mottatt krav elektronisk via Digipost.
«Brukeren gir tillatelse til alle potensielle avsendere, inklludert offentlige myndigheter, virksomheter, organisaskoner og privatpersoner kan benytte Digipost for kommunikasjon med brukeren. Når brukeren er registrert, kan alle avsendere sende brukeren digital post, blant annet faktura, helsepapirer, forsikringsavtaler, innkallinger og brev fra offentlige etater, uavhengig av tidligere samtykke til elektronisk kommunikasjon. Avsendere kan velge å kun sende brukeren brev i Digipost. Dette betyr i så fall at brukeren ikke mottar brevene i sin fysiske postkasse/postboks. Brukeren er innforstått med og aksepterer at avsenders bruk av Digipost erstatter tilsvarende kommunikasjon via ordinær post til brukerens fysiske postkasse/postboks.td
Jeg kan ikke betale akkurat nå
Det er ingen grunn til bekymring. I de fleste tilfeller kan vi bli enige om en utsatt betalingsfrist eller en nedbetalingsplan. Medarbeiderne på kundeservice hjelper deg gjerne. Ta kontakt med oss slik at vi sammen kan finne en løsning.
Jeg har betalt, men mottar fortsatt brev fra dere
Hva er administrasjonsgebyr
På fakturaen er det et administrasjonsgebyr som dekker kostanden med å sende kravet.
Finter Mobility AS driver med skiltgjenkjenningsløsninger inne parkering og bomvei. Har du mottatt faktura fra oss er det fordi du har kjøpt et abonnement eller har besøkt en av våre anlegg uten å betale innen 48 timer etter besøket. Ønsker du å unngå faktura neste gang kan du lage deg en bruker på www.YouPark.no slik at neste besøk trekkes automatisk fra ditt valgte betalingsmiddel.